I. Zgłaszanie usterek i awarii – SIERADZ
telefon kontaktowy: 43 822 36 29
Telefon czynny całą dobę! Szybki i skuteczny sposób zgłaszania awarii.
1. Do godz. 16.00 telefony przyjmują pracownicy Pionu Technicznej obsługi, nadzoru i konserwacji nieruchomości SSM.
2. Po godzinie 16.00 po wybraniu w/w numeru należy postępować zgodnie z instrukcją podaną w komunikacie:
- Należy wybrać 1 aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem hydraulikiem
- Należy wybrać 2 aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem elektrykiem
- Należy wybrać 3 aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem wind
Aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem domofonów należy skorzystać z numeru telefonu zamieszczonego na tablicy ogłoszeń na klatce schodowej, w której wystąpiła awaria.
Jeżeli zgłaszana usterka nie wymaga natychmiastowej interwencji należy wybrać 4, a po usłyszeniu sygnału należy podać swoje nazwisko, adres lokalu i określić rodzaj usterki. Zgłoszenia zostaną przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym.
Telefoniczne zgłoszenie awarii
to bezpośredni kontakt, który gwarantuje:
– szybką reakcję,
– skuteczną interwencję,
– fachową pomoc.
II. Zgłaszanie usterek i awarii – BŁASZKI
telefony kontaktowe:
1. Konserwator hydraulik - 504 260 716
2. Konserwator elektryk - 601 233 361
Jeśli nie możesz uzyskać pomocy pod w/w numerami telefonów dzwoń pod numer: 43 822 36 29
III. Zgłaszanie usterek i awarii – SZADEK
telefony kontaktowe:
1. Konserwator hydraulik - 516 008 114
2. Konserwator elektryk - 697 998 273
Jeśli nie możesz uzyskać pomocy pod w/w numerami telefonów dzwoń pod numer: 43 822 36 29
IV. Zgłaszanie usterek i awarii – WARTA
telefony kontaktowe:
1. Konserwator elektryk - 600 417 927
Jeśli nie możesz uzyskać pomocy pod w/w numerami telefonów dzwoń pod numer: 43 822 36 29