Sieradzka Spółdzielnia Mieszkaniowa w Sieradzu zaprasza do udziału w przetargu pisemnym na wykonanie prac remontowych oraz okresowych przeglądów. Czytaj więcej >>

Zgłaszanie usterek i awarii

I. Zgłaszanie usterek i awarii – SIERADZ


telefon kontaktowy: 43 822 36 29


Telefon czynny całą dobę! Szybki i skuteczny sposób zgłaszania awarii.


1. Do godz. 16.00 telefony przyjmują pracownicy Pionu Technicznej obsługi, nadzoru i konserwacji nieruchomości SSM.

2. Po godzinie 16.00 po wybraniu w/w numeru należy postępować zgodnie z instrukcją podaną w komunikacie:

- Należy wybrać 1 aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem hydraulikiem

- Należy wybrać 2 aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem elektrykiem

- Należy wybrać aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem wind

Aby połączyć się z pełniącym dyżur konserwatorem domofonów należy skorzystać z numeru telefonu zamieszczonego na tablicy ogłoszeń na klatce schodowej, w której wystąpiła awaria.

Jeżeli zgłaszana usterka nie wymaga natychmiastowej interwencji należy wybrać 4, a po usłyszeniu sygnału należy podać swoje nazwisko, adres lokalu i określić rodzaj usterki. Zgłoszenia zostaną przekazane do realizacji w następnym dniu roboczym.


Telefoniczne zgłoszenie awarii

to bezpośredni kontakt, który gwarantuje:

– szybką reakcję,

– skuteczną interwencję,

– fachową pomoc.


II. Zgłaszanie usterek i awarii – BŁASZKI

telefony kontaktowe:


1. Konserwator hydraulik - 504 260 716

2. Konserwator elektryk - 601 233 361


Jeśli nie możesz uzyskać pomocy pod w/w numerami telefonów dzwoń pod numer: 43 822 36 29


III. Zgłaszanie usterek i awarii – SZADEK

telefony kontaktowe:


1. Konserwator hydraulik - 516 008 114

2. Konserwator elektryk - 697 998 273


Jeśli nie możesz uzyskać pomocy pod w/w numerami telefonów dzwoń pod numer: 43 822 36 29


IV. Zgłaszanie usterek i awarii – WARTA

telefony kontaktowe:


1. Konserwator elektryk - 600 417 927


Jeśli nie możesz uzyskać pomocy pod w/w numerami telefonów dzwoń pod numer: 43 822 36 29